Wysyłka

WYSYŁKA

Wysyłka towaru odbywa się za pomocą Kuriera GLS, paczkomatów InPost lub Poczty Polskiej.



Forma wysyłki towaru: "Za pobraniem" lub "Przedpłata".  

 

Cennik:

Przesyłka kurierska po przedpłacie: 12 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa: 15 zł

Paczkomaty In Post: 12 zł  

 

Zwroty: Każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania oraz nie może być zniszczony czy uszkodzony. To samo dotyczy jego opakowania. Aby zwrócić zakupiony zegarek Klient musi wypełnić stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Powinno ono zawierać: datę, kwotę, numer konta bankowego i dane do przelewu (imię, nazwisko, adres). Takie oświadczenie można pobrać z naszej strony internetowej. Klient może też napisać własne oświadczenie, należy jednak pamiętać o umieszczeniu w nim wszystkich niezbędnych informacji. Towar musi być odesłany wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT) i wspomnianym oświadczeniem.    

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.  

W przypadku zamówienia zegarka z grawerem nie można odstąpić od umowy i zwrócić przesyłki. Towar podlega jednak pełniej gwarancji producenta.

 

Wysyłka zamówienia za granicę odbywa się poprzez ustalenie indywidualnych warunków. W tej sprawie możecie Państwo skontaktować się z Nami telefonicznie: 603 799 322, lub poprzez pocztę elektroniczną: sklep@novotime.pl  

 

Opakowanie na prezent: Na życzenie klienta możemy każdy produkt atrakcyjnie i gustownie zapakować i wraz z bilecikiem z życzeniami lub dedykacją wysłać pod wskazany adres. W takim wypadku prezent możemy wysłać osobie obdarowanej, natomiast paragon kupującej.

 

Zamówienia opłacone do godziny 13:30 realizujemy tego samego dnia.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij